Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Καμπάνια στήριξης των αγορών της γειτονιάς

Με κεντρικό σύνθημα «Οι επαγγελματίες της αγοράς έχουν πάντα μια ζεστή καλημέρα», το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) διοργανώνει από την 1η Δεκεμβρίου για τέταρτη συνεχή χρονιά...
μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για τη στήριξη της τοπικής αγοράς, ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Όπως τόνισε κατά την διάρκεια συνέντευξης ο πρόεδρος, Μιχάλης Ζορπίδης, οι στόχοι της διαφημιστικής καμπάνιας είναι τρεις:
  • Η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης του καταναλωτή με τον επαγγελματία της αγοράς,
  • Η στήριξη του επαγγελματίας και
  • Η ανάπτυξη του νομού Θεσσαλονίκης.
«Η καμπάνια στήριξης των τοπικών αγορών ενδυναμώνει τη θέση των επαγγελματιών στην αγορά που δραστηριοποιούνται. Μετατρέπουμε το ‘μειονέκτημα’ των επαγγελματιών, το μικρό μέγεθος των επιχειρήσεων τους, σε πλεονέκτημα», τόνισε ο κ. Ζορπίδης. Επιπλέον, ο πρόεδρος του ΕΕΘ υπογράμμισε ότι η διαφημιστική καμπάνια που περιλαμβάνει καταχωρήσεις στον Τύπο, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ και προβολή στο διαδίκτυο δεν αφορά δράσεις ή ενέργειες του Επιμελητηρίου αλλά είναι μια κοινωνική προσφορά προς τους επαγγελματίες.
«Το ΕΕΘ διαπραγματεύτηκε με διαφάνεια απ’ ευθείας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, πέτυχε ευνοϊκότατους τιμολογιακούς και προγραμματικούς όρους και υπέγραψε μαζί τους συμβάσεις», σημείωσε ο κ. Ζορπίδης. Στο πλαίσιο της στήριξης των επαγγελματιών, εντάσσεται και η δωρεάν μετακίνηση με λεωφορείο όσων θέλουν να επισκεφτούν το Ιστορικό κέντρο της πόλης. 

Πηγή: tromaktiko 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου