Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Παραιτήθηκε ο Πρόεδρος του Μακεδονικού Γέφυρας Νέος Πρόεδρος ο Άιτας Γεώργιος

Ο πρώην πρόεδρος του Μακεδονικού Ευσταθιάδης Χρήστος υπέβαλε την παραίτησή του ενώπιον του Δ.Σ. στην χθεσινή συνεδρίαση, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων.
Ο πρώην πρόεδρος δήλωσε τα εξής: ‘’ Όπως είχα δηλώσει και στην αρχή της θητείας μου, σε περίπτωση που η ομάδα είχε μία εναλλακτική λύση για την θέση του προέδρου θα αποχωρούσα. Νομίζω ότι σήμερα η ομάδα διοικητικά είναι σε πολύ καλό δρόμο και ότι οι μέχρι πρότινος συνεργάτες μου στη διοίκηση έχουν την δυνατότητα να σταθούν αντάξιοι του ονόματος του Μακεδονικού Γέφυρας. Άλλωστε τους έχω όλους απεριόριστη εμπιστοσύνη και όπως είναι φυσικό θα σταθώ δίπλα τους, όπως άλλωστε κάνω σε κάθε σύλλογο στο χωριό μου. Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου και όλους αυτούς που βοήθησαν μέχρι τώρα τον σύλλογο μας, είτε οικονομικά είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο “

Το νέο Δ.Σ. της ομάδας είναι:

Πρόεδρος – Άιτας Γεώργιος
Αντιπρόεδρος – Μπουντουράκης Αριστείδης
Γεν. Γραμματέας – Θεοδώρου Παναγιώτης
Ταμίας – Θεοδώρου Μιχαήλ
Γεν. Αρχηγός – Κανελίδης Γεώργιος
Έφορος ποδοσφαίρου – Θεοχαρόπουλος Περικλής
Γενικός Αρχηγός Καλαθοσφαίρισης – Καλιανίδης Αναστάσιος
Σύμβουλος – Αποστόλου Στέργιος
Σύμβουλος – Νικολαΐδης Γεώργιος
Σύμβουλος – Καμπούρης Θωμάς
Σύμβουλος – Νικολαΐδης Ευθύμιος
Πηγή: era-goal.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου