Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

"Τι τραγούδι να σου γράψω'' μουσική Ηλίας Δημητριάδης!

''Είναι κάποιες στιγμές που η έμπνευση σου χτυπά την πόρτα. Αν είναι μοιραίο και προλάβεις να ηχογραφήσεις τις μελωδίες της τότε το προσωπικό σου θαύμα πραγματοποιείται.'' 

Ο νέος συνθέτης Ηλίας Δημητριάδης σε συνεργασία με τη δισκογραφική εταιρεία το www.tomystiko.gr κυκλοφόρησαν πρόσφατα μια λαικη δουλειά την οποία εκφράζουν με μελωδίες που κάθε μουσικό αυτί θα ηθελε να ακούσει. Αξιόλογη θεωρείται η συμμετοχή της κυρίας Πίτσας Παπαδοπούλου, καταξιωμένης λαΪκής φωνής στον χώρο του ελληνικού πενταγράμμου καθως και του Αντώνη Καλαϊτζή κεντρικού τραγουδιστή στο δίσκο, αλλα και του τραγουδοποιού Κώστα Τζιαγκούλα.

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόψυχα τους αγαπημένους μου γονείς που διέκριναν από νωρίς την αγάπη μου για τη μουσική.

Ένα εγκάρδιο ευχαριστώ στην ψυχή του ελληνικού πενταγράμμου, την κυρία Πίτσα Παπαδοπούλου, για την τιμή που μου έκανε να συμμετέχει σ'αυτή την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά. Ευχαριστώ τον φίλο Αντώνη Καλαϊτζή για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που έδειξε σε εμένα και στα τραγούδια μου. Επίσης τον αγαπημένο μου φίλο και τραγουδοποιό Κώστα Τζιαγκούλα για την υποστήριξη και τη συμμετοχή του σ’ αυτήν τη δουλειά, ο οποίος αποτέλεσε κίνητρο στην καλλιτεχνική μου πορεία γράφοντας τον στίχο στο πρώτο μου τραγούδι « Τι τραγούδι να σου γράψω».

Κατόπιν όλους τους φίλους στιχουργούς, ξεκινώντας από το Μιχάλη Αβατάγγελο που στόλισε με το μοναδικό του τρόπο τις μελωδίες μου και βέβαια τη Ραλλού Ζωτιάδου, Ειρήνη Καρρά και Μάρθα Λογαρά για τον βιωματικό τους στίχο.

Τον ενορχηστρωτή Γιώργο Παγιάτη που η συμμετοχή του σ’ αυτήν τη δουλειά ήταν η εγγύηση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, καθώς επίσης και όλους τους εξαίρετους μουσικούς και κυρίως τους δυο δασκάλους του μπουζουκιού Βαγγέλη Λιόλιο και Μανώλη Καραντίνη που έδωσαν φτερά στα τραγούδια μου.

Τους Ηχολήπτες Λευτέρη Νερομυλιώτη και Ηλία Κουτσουλιέρη για το μεράκι τους. Τον φίλο Γιάννη Παπαϊωάννου, ηχολήπτη της ιστορικής ‘’Columbia’’ (και όχι μόνο)για τις τόσο χρήσιμες συμβουλές του και για τη μίξη στο τραγούδι «Το παρελθόν» και τον Γιάννη Ιωαννίδη και τον Πέτρο Σιακαβέλλα για την τελική επεξεργασία ήχου. Τέλος, ένα ακόμα ευχαριστώ στον Τόλη Μπριάκο και τη Βάνα που πίστεψαν στα τραγούδια μου και που όλα αυτά τα χρόνια με έχουν αγκαλιάσει σαν άνθρωπο και σαν μουσικό στον καλλιτεχνικό τους χώρο «Το μυστικό»

Σας ευχαριστώ

Ηλίας Δημητριάδης

2 σχόλια: