Εστάλη από τον κύριο nikk arayas
Η φετινή προεκλογική περίοδος αν κάτι έχει να καταδείξει έως τώρα είναι ότι παρά τα μνημόνια, τη βίαιη προσαρμογή που υποστήκαμε στο επίπεδο διαβίωσής μας, αλλά και την κρισιμότητα της κάλπης για το μέλλον της χώρας, μια δύναμη παραμένει κραταιά: το lifestyle. Σε τέτοια επίπεδα μάλιστα, που διεκδικεί αυτοδυναμία...
Η φετινή προεκλογική περίοδος αν κάτι έχει να καταδείξει έως τώρα είναι ότι παρά τα μνημόνια, τη βίαιη προσαρμογή που υποστήκαμε στο επίπεδο διαβίωσής μας, αλλά και την κρισιμότητα της κάλπης για το μέλλον της χώρας, μια δύναμη παραμένει κραταιά: το lifestyle. Σε τέτοια επίπεδα μάλιστα, που διεκδικεί αυτοδυναμία...
Αρκεί να δει κάποιος τα διαφημιστικά spot των κομμάτων μέχρι στιγμής για να διασπιτώσει την ...αβάσταχτη ελαφρότητα του πολιτικού (sic) λόγου που εκφέρουν οι υποψήφιοι, αλλά και τις "hard sales" λογικές των κομματικών επιτελείων.
Πρώτος άνοιξε τον χορό ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με την μπάλα στο Ζάππειο και τον μικρό Νικόλα: Κανένας πολιτικός λόγος, ποδοσφαιροποίηση της πολιτικής σκηνής και κοντινά πλάνα με βαρύγδουπες προτάσεις, κενές περιεχομένου. "Σας φτιάχνουμε νέο γήπεδο", λέει ο Πρωθυπουργός, ξεχνώντας ότι για το σημερινο χορταριασμένο τερέν της χώρας ευθύνεται ο ίδιος.
Ακολούθησε ο Πάνος Καμμένος, που ως άλλος "Παραμυθάς", έρχεται σε ένα γεμάτο συμβολισμούς σποτ, να διδάξει τον "μικρό Αλέξη" πώς να κρατήσει το τρένο (της χώρας) στις ράγες. Πρώτη φορά πολιτική επετεία εκφράζεται με ...κοουτσάρισμα πιτσιρικά σε μέσο σταθερής τροχιάς. Και το σημαντικότερο: στη διαφήμιση έντεχνα αποκρύπτεται ότι από πάνω τους περνάει ένα ψεκαστικό αεροπλανάκι που τους "ψεκάζει".
Για να μην αναφερθώ στις περίφημες μαντινάδες των ΑΝΕΛ, που έριξαν το πολιτικό επίπεδο στα χαζολογήματα του Ζωϊδάκη για τον "Πάνο τον Καμμένο" (τον "ψεκασμένο"...).
Στον ΣΥΡΙΖΑ πάλι, παρουσιάσαν τον Αλέξη να απελευθερώνει το πουλάκι σύμβολο του Twitter, ala Θεοφάνεια, όπως έκανε φέτος ο Τσίπρας στον Πειραιά. Για να μην μιλήσουμε για το νέο σποτ με τον Αγρότη που "Πληρώνει για το χωράφι φόρο σαν να είναι διαμέρισμα" και ξεχνάει ότι το μισό πακέτο Ντελόρ έγινε τζιπ Cayene και το άλλο μισό επενδύθηκε για να γεμίσει η επαρχία με κ___μπαρα και ρωσίδες. Αυτό τον ...χαμένο παράδεισο θέλει πίσω ο Αγρότης-πρωταγωνιστής του σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.
Αναμένοντας ακόμα, να δούμε και τις υπόλοιπες διαφημίσεις (ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι κυρίως), τα μέχρι τώρα αποτελεσματα βγάζουν ένα νικητή: το lifstyle εις βάρος της επιχειρηματολογίας και του πολιτικού λόγου.
Νικ. Αρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου