Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Το Βήμα των Υποψηφίων-Δήμος Χαλκηδόνος: ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΡ. ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ….

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ…. 

Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες.

Έθεσα τον εαυτό μου σε υποψηφιότητα Δημοτικού Συμβούλου με τους Ενεργούς Δημότες Χαλκηδόνας με υποψήφιο Δήμαρχο τον Φώτη Κυριακίδη διότι πιστεύω ότι δεν υπάρχει το ΕΓΩ αλλά το ΕΜΕΙΣ.

Αυτό ακριβώς που έκανε λάβαρο ο εκλεγμένος από όλους μας Φώτης Κυριακίδης.

Θα αγωνιστώ γι’ αυτό όπως έκανα τόσα χρόνια από το 1975.

1984: Δημιουργούμε την Αιγαιοπελαγίτικη Ένωση Νέων Θεσσαλονίκης.
1996: Ως Πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Γέφυρας συνένωσα με την βοήθεια του Αγιογράφου Ιωάννη Βράνου την Ιστορική και Πολιτιστική διαδρομή των κατοίκων της Γέφυρας.
1996: Συμμετέχω με την Αντινομάρχη Πολιτισμού Χρύσα Αράπογλου στην δημιουργία των Ενοτήτων Περιοχών Πολιτισμού.
1997: Δημιουργούμε την Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Νομού Θεσσαλονίκης.
2012: Για τα 100 χρόνια απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης προσπαθώ με τον σύλλογο Μοτοσικλετιστών Δυτικής Θεσσαλονίκης να κάνουμε μια σκυταλοδρομία.
αναπαράστασης της πορείας του απελευθερωτικού στρατού από την Ελασσόνα έως την Θεσσαλονίκη με την συμμέτοχη των κατά τόπων Μοτοσικλετιστικών συλλόγων και πολιτιστικών σωματείων και των τριών Περιφερειών, δυστυχώς οι οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες (για 7500 Ευρώ) δεν επέτρεψαν να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση.
2013: Θέλοντας ο Δήμος μας να δημιουργήσει ένα σήμα έκανα την πρόταση ενός γραμμικού σχεδίου απεικονίζοντας την Γέφυρα του Αξίου και τις Βρύσες του εποικισμού (καθημερινή αναφορά των κατοίκων και των νέων, τόπος συγκεντρώσεως ). Δυο κύρια στοιχειά της άυλης πολιτιστικής κληρονομίας μας.
2014: Αναρτώ στο φυλλάδιο γνωριμίας για την υποψηφιότητα μου τις ιερές πανήγυρης των ιερών ναών, ώστε οι Δημότες μας να ενωθούν στα θρησκευτικά και πολιτιστικά γίνεσθε .

Η πορεία μου αυτή του Εθελοντισμού από το 1975 και των έργων μου του ΕΜΕΙΣ και όχι του ΕΓΩ μέχρι σήμερα μου δίνει με αξιοπρέπεια να τιμήσω την ψήφο σας.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας. 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ

Σήμα κατατεθέν των Ενεργών Δημοτών Χαλκηδόνος με υποψήφιο Δήμαρχο Φώτη Κυριακίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου