Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Με αφορμή το μακελειό στην Γαλλία

Το δίλημμα Αγορά ή Θεός είναι κίβδηλο, πλαστό, συσκοτιστικό. 

Του Θανάση Τσιριγώτη

Με αφορμή το μακελειό στην Γαλλία από ανεγκέφαλους υπαλλήλους του προφήτη (!) αναγκαστικά ήρθαν στην επιφάνεια όλα τα "τζίνια" που απελευθερώνονται από την σύγκρουση ιμπεριαλισμού και φονταμενταλισμού.

Ας βάλουμε τις σκέψεις μας σε σειρά:

1. Η επίκληση στον προφήτη Μωάμεθ: η μπούργκα ,οι αγοραπωλησίες γυναικών, οι βιασμοί ανήλικων παιδιών, οι κομμένοι λαιμοί on camera, η ανάγνωση ενός και μόνο βιβλίου, η απαγόρευση της οδήγησης σε γυναίκες, η κατάργηση των δημόσιων σχολείων είναι καραμπινάτος μεσαίωνας. Όποιος ονειρεύεται το χαλιφάτο από το Πακιστάν ως το Μαρόκο βρίσκεται 20000 λεύγες πίσω από τις κατακτήσεις της ανθρωπότητας ανεξάρτητα αν ορκίζεται στον Ιησού, τον Αλλάχ ή τον Βούδα. Οι αστικές επαναστάσεις ξάπλωσαν ανάσκελα το μεσαιωνικό σκοταδισμό, τους αριστοκράτες και τους ρασοφόρους. Ανέπτυξαν την επιστήμη, άνοιξαν ορίζοντες και προετοίμασαν το έδαφος για το μαρξισμό, για την διαλεκτική και την Οκτωβριανή Μεγάλη Ανατροπή. Μακρύς δρόμος θα πεις, αλλά να μη χαριστεί τόσο αίμα στους αγράμματους αντιγραφείς της παλαιάς διαθήκης των θρησκειών και της άλλ’ αντ΄ άλλα μεταφυσικής. Μπορεί η αριστερά να υποχωρήσει και η ιστορία να παίρνει στις ερήμους την εκδίκηση της, όχι όμως να χάσουμε τον ύπνο μας από τις ανοησίες

2. Οι δυτικοί φαρισαίοι βρήκαν ευκαιρία να ξεσαλώσουν. Οι Γάλλοι πολιτικοί, οι διανοούμενοι και κάθε μορφής "πουρκουάδες" ανακάλυψαν αφορμή για να θωρακίσουν το αστικό κράτος, να γεννήσουν καταστολή, να θυματοποιήσουν την πολεμική μηχανή τους.

Πάνω από 200 χρόνια Άγγλοι, Γάλλοι, Αμερικάνοι, Γερμανοί και όλες οι εκμεταλλευτικές αστικές φάρες σκοτώνουν αμάχους, λεηλατούν χώρες, χαράζουν αιμάτινα σύνορα, κλέβουν γη και μόχθο, αγοράζουν και πουλούν ανθρώπους. Σταυροφόροι, πολεμοκάπηλοι, ρασοφόροι, κερδοφόροι έχουν ανακατέψει τον πλανήτη · στον ενδιάμεσο χρόνο σφάζονται μεταξύ τους για τις αγορές.

O Φ. Ολαντ, που τώρα κλαίει και οδύρεται στέλνει φάντομ για να ισοπεδώσουν χώρες όπως στο Ιραν, το Αφγανιστάν, τη Λιβύη, την Σερβία, το Μάλι. Είναι φανερό πως δεν εριχνέ απο ψηλά φάρμακα και γάλατα βόμβες έριχνε. Σήμερα ολοφύρεται σαν την Μαρια Αντουανέτα γιατί ο μεσανατολικός Φρανκενστάιν που μεγάλωσε κόντρα σε όλους εναντιωνόταν στην νέα τάξη πραγμάτων βρίσκεται στην αυλή του. Ο Ομπάμα και οι ΗΠΑ, που δεν έχουν αφήσει πέτρα απυροβόλητη, συνασπίζονται γιατί οι θρησκευτικές σέχτες "τα πήραν στο κρανίο" και στρέφονται κατά των χτεσινών κυρίων τους. Όλοι μαζί οι ανθρωποφάγοι σέρνοντας πίσω τους κάτι ασπόνδυλους διανοούμενους και τα θρασιμοπαπαγαλάκια των ΜΜΕ προσπαθούν να μας καταστήσουν αμνήμονες. Όντως δεν εχει γνωστό όνομα ο Αλή της Κανταχάρ που σφαγιάστηκε ανηλεώς, δεν τον λένε Τσάρλι αλλά μην τρελαθούμε τελείως από τις γομολάστιχες τις δύσης. Οι μεταπτυχιακοί φονιάδες μας κάνουν κηρύγματα αγνότητας. Οι κλέφτες ανοίγουν σχολεία ηθικής. Οι έμποροι των εθνών μιλούν για ανθρωπιά και αλληλεγγύη!

3. Οπότε με ποιόν να πάμε; Ποιόν να διαλέξουμε; Την μπούργκα ή τα Ματ; Τους ισχυρούς ιμπεριαλιστές τις δύσης ή την ανοηταίνουσα απελπισία της ανατολής; Κανέναν από τους δύο! Με την αριστερά της γνώσης, της πάλης, της βιοπάλης, της ισότητας όλων, χωρίς εκμεταλλευτικές ή μεταφυσικές τσίμπλες. Με την αριστερά του διαφωτισμού και της διαλεκτικής, με τους λαούς που αγωνίζονται ενάντια στον πάνοπλο ιμπεριαλισμό για το σοσιαλισμό και τη εθικοταξική ελευθερία τους. Κανέναν από τους δύο! Ούτε με το Σουλτάνο, ούτε με τους Αποικιοκράτες είπαν τα φωτεινότερα μυαλά της επανάστασης του 1821. Πολεμάμε για την λευτεριά μας, συστατικό στοιχείο της πανανθρώπινης λευτεριάς. Με κανέναν από τους δύο! Το δίλημμα Αγορά ή Θεός είναι κίβδηλο, πλαστό, συσκοτιστικό.

Αν θέλουμε ανοιχτά μυαλά πρέπει να τα βάλουμε με όλο το πλέγμα της εκμετάλλευσης κρατώντας το χέρι στο χέρι όχι ένα ακαταλαβίστικο μεσαιωνικό βιβλίο αλλά ότι φοβίζει τον παγκόσμιο ιμπεριαλισμό καπιταλισμό. Ούτε προσταγές, ούτε και μεσσίες. Ο νοών (και η νοούσα) νοείτω.

Γενάρης 2015
Θανάσης Τσιριγώτης
εκπαιδευτικός 
Πηγή: alfavita.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου