Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Υπογράφηκε η ανάθεση του έργο για το Δίκτυο Αποχέτευσης Ακαθάρτων Λυμάτων ΔΚ ΓΕΦΥΡΑΣ του Δ. Χαλκηδόνος

Φωτορεπορτάζ: Ιωαννής Ιωαννίδης 
Στο πνευματικό κέντρο της εκκλησιάς της Γέφυρας 19/12/2013 υπογράφηκε από τον Δήμαρχο Χαλκηδόνας Μπίκο Ιωάννη και τις κατασκευαστικές εταιρίες ΕΚΜΕ ΑΕ και ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΑΤΕ η ανάθεση του έργο για το δίκτυο αποχέτευσης ακαθάρτων λυμάτων ΔΚ ΓΕΦΥΡΑΣ του Δήμου Χαλκηδόνος, και η κατασκευή δικτύου μεταφοράς λυμάτων της περιοχής Δημοτικής Ενότητας Αγ. Αθανασίου.

Ένα έργο που επί χρόνια ταλανίζονταν δίνη πνοή και αναβάθμιση στην ιστορική έδρα τού δήμου. Ευχόμαστε να πραγματοποίηθη εντός δέκα οκτώ μηνών όπως προβλέπεται, παραδίδοντας ένα έργο χωρίς ατέλειες αναδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την κατασκευαστική συνέπεια των εταιριών που ανέβαλαν την διεκπεραίωση του. 


2 σχόλια:

  1. οι προσωπικοι καβγαδες καποιων υποψηφιων δηλαδή,, όπως χωριανων μου ,αγγελογλου,ατζαμιδακη,νικοπουλου για παράδειγμα και αλλων ισως φιλων τους από την αριστερα παραταξη όπως ο καζανας που ηταν και υποψήφιος σας ,αφου με αρρωστησαν ως καταστηματαρχη ,τωρα θελετε μηπως και να χειροκροτησω την αναδρομη της εκτελεση΄ς μου ; μου προξενήσατε με τα κολοκοματικα σας μεγαλο πρόβλημα υγειας εσεις που δε γνωρισατε ακομη τι σημαινει ευρωπαικη ε΄νταξη ,απαιτησατε από την αστυνομια περιφρουρηση σαν να δενατε τα αλογά σας και λογο για να πειτε δεν εχετε .να ξηλωθείτε κυριοι και να μας πληρωσετε και εμενα και τον αδερφο μου και τη μανα μου και το μάθο ,που φωνάζατε μια ζωη για να παραγγείλετε και απορω γιατι δε σας επνιξε ,δολοφονοι .αν τωρα ειχα ένα δικό μου νεκρο παιδι ,θα σας το εδινα για να το καθαρισετε . αν εχετε δικά σας ζωντανα που πεθαναν ,όπως μαθευτηκε για μερικους που ενώ εκαναν και κηδείες ακομη δεν πεθαναν ,ποτιστε τους για να υπαρχουν .αυτά τα ψευτικα νεκρά δε καθαρίζονται ,ειπε ο ατζαμιδακης "διακόσιες συνταξεις πληρωνουν σε καποιους που δηλώσαν πεθαμενοι ".σε πια διαθηκη ρε γιωργο το διάβασες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από το 1999 κωλυσιεργουν οι υπάλληλοί σας και μπλοκαρουν την υποθεση συνταξιοδότησής μου ,και παρεπιμπτόντως εκαναν και μερικες παρανομίες εις βαρος μου .η΄σασταν στα "πραγματα" όπως ελεγαν παλιά ,και "πραγματα " δεν αφησατε

      Διαγραφή