Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Φωτορεπορτάζ από την Γιορτή Κρασιού στην Αγχίαλο Θεσσαλονίκης

Για μια ακόμη χρονιά πραγματοποιήθηκε από 5 έως 8 Αυγούστου, με μεγάλη επιτυχία η Γιορτή Κρασιού στην Αγχίαλο του Δήμου Χαλκηδόνος. Η επιτυχία της διοργάνωσης ήταν μεγαλύτερη από άλλες χρονιές και αυτό το έδειξε η προσέλευση του κόσμου που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο
(Όλο το Φωτορεπορτάζ από την Γιορτή Κρασιού παρακάτω)

Φωτορεπορτάζ: Κων/νος Στογιαννάρης 
 Κλικ στις Φωτογραφίες για μεγέθυνση
 















12 σχόλια:

  1. τα τρία δεντρα
    http://www.youtube.com/watch?v=csTdRCbHlms
    ,και η ερμηνεια ενος μεγαλου μουσικου
    http://www.youtube.com/watch?v=VVgSMuRsjNg …
    ,λοιπον ,κουιζ ° μεταγλωτιση ,αν το πρωτο δεντρο ειναι το δευτερο ,το δευτερο το τριτο και το τριτο το πρωτο ,γιατι ταιριαζει με την εσσό μου; ,ολα αυτα μεσα απο τους στιχους του παραμυθιου και του τραγουδιου ,φυσικα μια τροχαία παραβαση για παραδειγμα οχι μονο μπορει να διδαξει ,μπορει και να δικαιωσει εάν και εφοσον καθρεφτισει ο καθενας τα λογια του και γνωρισει τη συμπεριφορά του ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ειμαι στο φωτορεπορταζ ,δε θα παρω αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρκετους ήδη εχω σερβιρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπαρχει ηδη παραποιημενη μεταφραση ,συμφωνα με βιντεο το οποιο ειδα πριν απο λιγες μερες,για το εν λόγω τραγουδι του μουσικου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μεχρι εκει που ακουστηκε διαβαστηκε ο,τι δεν εχει εννοηθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχετε κανει κακουργημα τερατουργικης μεγενθυσης συμφωνα με ο,τι σχετιστηκε απο πλευρας ιδιοτελους χαλιναγωγησης και εξοστρακισμου της συγκαλυψης προσωπικοτητων ,των εν λογω αξιωματων ,τα σχετικά των οποίων ο πολιτης απευχηθηκε επι του παρόντος τα οποία υποσχομενα και ευχομένα να γινουν απο τον ιδιο ήτανέ,προς ποιο οφελος; δεν πλητεται η ανωνυμια αυτο°ιδεαζόμενη την προεπιλογη της διατηρησης προσωπικοτητας εν οψη , ,καποια φαβα ειχε , ,σιγουρα ,εγω παιδια τα ηπια εκει το 1986 περιπου ,ακουγα και τη γλυκερια ,η εσσο μου ομως εγινε γνωστη στις ηνωμενες πολιτειες ,εκεινον τον καιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γι’αυτο σου ειπα μούκα ,δε γουσταρω τα παιδιά ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ι ψαν τθρν υοθ λοοσε
    http://www.youtube.com/watch?v=VnG0JjzF7HY
    http://www.youtube.com/watch?v=1h88H7q1lrM
    εις υγείαν της νικολλετας κ.αραμπατζή φαρμακοπειού ,
    231

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προς την
    gram.xalk@n3.syzefxis.gov.gr
    θεμα :οικονομικά ,το εμπρακτο αποτελεσμα του μυνηματος που ακολουθει μπορει φυσικα να διευρυνθει σε μεγαλυτερο ποσοστο συμμετοχής
    :

    αν ενας υπευθυνος δικαστης ,αρμοδιος ,με εδρα το δήμο μας ,επιβάλλει στους πενηντα χιλιαδες κατοικους του δήμου μας ,οσοι και αν ειναι ,αν λοιπον τους επιβάλλει να αγοραζουν κάθε μηνα με κοστος 9 ευρω ,δηλαδη απο τρεις φορες ο καθενας καθε μηνα ,ένα ή τρια δικα μου τραγουδια ,καί τα έσοδα αφορολόγητα διανέμονται σε 2500 κατοικους, οι οποίοι εχουν οκονομικο προβλημα ,τοτε θα εχει ο καθενας τους απο τους 2500 κατοικους, σχεδον 1500ευρω το μήνα αφορολογητα ,επισης υπαρχει ηδη ενα τραγουδι δωρεά απο εμενα για οποιονδηποτε επισκεφτει την ιστοσελίδα μου ακομη και για πειρατεία αν θεωρησει οτι ετσι θα εχει οικονομικο όφελος ,αυτο ειναι η κοινωνικη πολιτική πολιτική την οποία αξίωσαν οι πρωθυπουργοι κ.Παπανδρέου ,κ.Μητσοτάκης ,κ.Καραμανλής ,κ.Σαμαράς ,κ.Σιμίτης ,δηλαδη εγω με λιγα τραγουδια και μία ιστοσελιδα την οποία μαλιστα πληρωσα για να εχω αυτη τη δυνατοτητα και τα δικαιώματα διαχείρηση΄ς της μπορω με αυτόν τον τροπο να διασκεδασω με μουσικη instrumental πολλους ανθρωπους και παράλληλα να διανέμω με΄σω της τοπικης εφορίας το χρηματικο΄ποσό που αναφερα πιο παραπανω σε 2500 κατοικους ,ποσοστο 5% σε συνολο των 50000 κατοικων ,αν ειναι τοσοι ,χωρις το προιόν να χαλαει για το λογο του οτι ειναι σε ηλεκτρονικη μορφη και εμπνευσμενο απο εμενα που ειμαι μελος του δήμου σας , καθιερώστε το εσεις που διαχειριζεστε ολα αυτα τα σχετικά με το δήμο μας το υπολοιπο κομματι της δημιουργίας μου ,σε συνεργασία με εφοριακό ο οποίος ή η οποία θα βεβαιωνει και θα επιβάλλει τα αρχικο ποσό των εννέα ευρώ σε ολους τους κατοικους ,ακομη ομως δε καταλαβα γιατι με πρηξατε σε οτι αφορά τα σχετικα με καποιες αποζημιώσεις ,δάνεια για επενδυση σε φωτοβολταικά ,κλπ ακομη πραγματάκια που ζητησα απο τις δημοτικές αρχές ,..καλό θα ειναι να με πληρωσετε τη δευτερα το πρωί και να μου στειλετε καποια τραπεζικη συμβουλο για να συμφωνησουμε σχετικα με το φωτοβολταικο παρκο που θελω να φτιαξω απεναντι απο το σπίτι μου ,καθως και καποιο ατομο του δημοτικου συμβουλίου το οποίο θελει και πρεπει να ενημερωθει ,σχετικα με καποια ανάπλαση της γειτονιάς μου και κατ'επεκταση πολλων ισως περιοχων του δημου μας η οποία πρεπει να πραγματοποιηθει αποκλειστηκα μονο απο τα υπολοιπα εσοδα του δημου χαλκηδόνος.η ιστοσελίδα μου ανταποκρινετε στη διευθυνση polyphony-tunes-gr-gr.webnode.gr οπου εχει και σχετικη πληροφορία για το e-shop μου ,




    © 2013 Microsoft
    Όροι
    Προστασία προσωπικών δεδομένων και cookies
    Προγραμματιστές
    Ελληνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή