Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Παραιτήθηκε η Ελένη Κοντοζίδου από το Δ.Σ. του Αγροτικού Αστέρα

Η απόφαση είναι οριστική και δεν θα συνεχίσουν μαζί τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ο λόγος γίνεται για τη μία εκ των δραστήριων και ικανότατων υπευθύνων του τμήματος δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ του σωματείου Ελένη Κοντοζίδου που ανακοίνωσε την παραίτησή της από το Δ.Σ. Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αγροτικού Αστέρα

Διαβάστε την ανακοίνωση:
Παραίτηση μέλους Δ.Σ.
Με επιστολή που εστάλη στον πρόεδρο του Δ.Σ. και τα υπόλοιπα μέλη του ΠΜΑΣ Αγροτικός Αστέρας, η μέχρι πρότινος υπεύθυνη των τμημάτων υποδομής, Ελένη Κοντοζίδου, γνωστοποιεί την παραίτησή της, με άμεση ισχύ. Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής:

«Αγαπητέ πρόεδρε και μέλη του Δ.Σ.,
Σας υποβάλλω την παραίτηση μου από το διοικητικό συμβούλιο του ΠΜΑΣ Αγροτικού Αστέρα, με άμεση ισχύ. Είμαι περήφανη και ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να υπηρετήσω το διοικητικό συμβούλιο αυτής της ιστορικής ομάδας τα τελευταία 5,5 έτη.

Πάντα με αγάπη, ανιδιοτέλεια και προσφορά όσο μου επέτρεπε ο χρόνος λόγω της εργασίας μου, και απευθύνω τις καλύτερες ευχές για ακόμη πιο μεγάλες επιτυχίες.

Θα βρίσκομαι όμως πάντα κοντά στην ομάδα «πιστός στρατιώτης» σε ότι μου ζητηθεί να βοηθήσω.

Με εκτίμηση,
Κοντοζίδου Ελένη».

Επίσης η ίδια μέσω του λογαριασμού της σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε τα εξής:

"Έφτασε η στιγμή να κλείσει για μένα αυτός ο κύκλος...Κρατάω μόνο τις όμορφες στιγμές,τις απίστευτες συγκινήσεις, τα χαμογελά των παιδιών... Ήταν μεγάλη τιμή για μένα να υπηρετήσω αυτό τον ιστορικό σύλλογο και ευχαριστώ όλους όσους με έφεραν στην μεγάλη οικογένεια του ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΑΣΤΕΡΑ και κυρίως τον πρόεδρο Χρόνη Αρετάκη που με εμπιστεύθηκε... Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να δω την ομάδα μου κάποια στιγμή και στη super league!!!".

Επίσης και ο κ.  Χρόνης Αρετάκης σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε και αυτός τα εξής:

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑ.!!

Στα 35 περίπου χρονιά που θυμάμαι τον εαυτό μου να παρακολουθώ τον Αγροτικό και στα 16 που είμαι μέλος αυτού του συλλόγου δεν γνώρισα ΠΟΤΕ άνθρωπο να αγάπησε και να ασχολήθηκε με τόση αξιοπρέπεια σ' αυτή την ιστορία...

Δεν γνώρισα ποτέ άνθρωπο να κάνει τις θυσίες που έκανες εσύ. Γυρνούσες από βραδινή βάρδια από τη δουλειά σου και συνόδευες την αγαπημένη σου Κ17 σε όλα τα χωριά του νομού, έδινες χρήματα από τον μισθό σου για να συμπληρώνεις υποχρεώσεις χωρίς ποτέ να σκεφτείς να τα ζητήσεις πίσω, ήσουν όπου σε χρειαζόταν ο σύλλογος, στην πρώτη ομάδα, στην υποδομή, στη γυναίκεια ομάδα, στην ακαδημία σε εκδηλώσεις χωρίς να λογαριάζεις κούραση και κόστος πάντα να εξυπηρετήσεις γονείς και αθλητές πάντα χαμογελαστή.

Την περσινή χρονιά που «κάποιοι» δεν μπόρεσαν να αντέξουν ότι η επιτυχία έρχεται και χωρίς στημένες λογικές και ενέργειες, δέχθηκες κι εσύ μαζί με όλους μας τα πυρά και την κακόπιστη κριτική Έκανες με την στάση σου πολλούς υποτιθέμενους άνδρες να τρέμουν ακόμη και για τα σχόλια σου στο FB γιατί ήξεραν ότι μιλούσες πάντα αληθινά και με μοναδικό γνώμονα την αγάπη σου για τον Αγροτικό.

Δικαιωμένη και με την αποδοχή ολων για τον αγώνα που έδωσες για την ομάδα μας, αφήνεις ένα κενό αξιοπρεπούς στάσης που δύσκολα θα καλυφθεί στον Αγροτικό Αστέρα.

Επειδή στην ιστορία αυτή είμασταν συνοδοιπόροι νιώθω περήφανος που συνεργάστηκα μαζί σου και θέλω να σου πω ένα τεράστιο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη και τον αγώνα που δώσαμε και γιατί χάρη σε σένα ο Αστέρας έγινε αγαπητός σε ανθρώπους σε ολη την Ελλάδα αλλάζοντας σε πολλούς τη γνώμη που είχαν για τον σύλλογο μας.

Στα χρόνια που ζω τον Αγροτικό πολλοί παράγοντες και φίλαθλοι πέρασαν και πλέον δεν θυμούνται καν που βρίσκεται το ΚΟΝΤΙΚΑΚΗΣ … ξερω ότι θα χαίρεσαι αν θα βλέπεις δυνατό αλλά πάνω από όλα αξιοπρεπή τον Αστέρα μας χωρίς σκιές στην πορεία του. Και θα είσαι πάντα εκεί όταν θα πιστεύεις ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς….

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου