Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Τι έγινε αλήθεια στην Τούμπα;

Του Μάνου Αντώναρου
Κοιτάζω τα "πρωτοσέλιδα" των αθλητικών sites και δεν πιστεύω στα μάτια μου. Ούτε λέξη για μπάλα. Μα ούτε μία… Για έναν εντελώς αδιευκρίνιστο λόγο το σπορ παίζεται Μόνο έξω από τις 4 γραμμές του γηπέδου. Κάτι δεν πάει καλά ε;

Μερικές σκέψεις λοιπόν:



1. Αυτό δεν είναι αθλητικό ρεπορτάζ. Είναι δικαστικό, αστυνομικό, ιατρικό ή πολιτικό. Αθλητικό πάντως δεν είναι.

Το ξανασκέφτομαι: Και γιατί να είναι;

Παίζεται μήπως μπάλα;

Έχω μια καλή ιδέα:

Όταν γίνεται η κλήρωση των αγώνων για το πρωτάθλημα να υπάρχει ο εξής όρος: Μέτα από τον πρώτο γύρο… οι 4 ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο να απαγορεύεται να παίζουν αναμεταξύ τους.

Να το παίρνει αυτός που συγκεντρώνει περισσότερους βαθμούς παίζοντας με τους …άλλους που δεν το διεκδικούν.

Υποτίθεται ότι ότι σε οποιονδήποτε αγώνα παίζουν τρία αποτελέσματα. Νίκη γηπεδούχου, ισοπαλία, νίκη φιλοξενούμενου.

Έτσι δεν είναι;

Ε, ναι έτσι είναι.

Συμφωνώ… προφανώς εννοείτε τα άλλα πρωταθλήματα όχι το σεληνικό.

Γιατί αν βάζετε και το ελληνικό τότε σ' αυτό το αυτονόητο 1Χ2 πρέπει να προσθέσετε (και μάλιστα με αυξημένες πιθανότητες) και μια 4η περίπτωση: Να μην γίνει καθόλου το ματς.

Ή θα χουμε τίμιο στοίχημα ή δεν θα χουμε.

2. Τι περιμένετε από μένα να σας πω για το συμβάν;

Κτύπησε στο μάτι ο Γκαρθία;

Κτύπησε στο χείλος;

Είναι σε κώμα;

Δηλώθηκε;

Δεν δηλώθηκε;

Έχει πάθει μαλάκυνση ο κυρ-Σάββας;

Φταίει ο ηλίθιος οπαδός;

Ήταν ξετυλιγμένη η ταινία ή δεν ήταν;

Γιατί στο Διαβαλκανικό;

Τι είμαι εγώ; Πίο έξυπνος από σας; Όχι βεβαία…

Σπίτι μου ήμουν και ο,τι καταλάβατε εσείς κατάλαβα κι εγώ.

3. Αν είμαι με τον ΠΑΟΚ;

Φυσικά και είμαι.

Και όπως πολύ καλά γνωρίζετε αγαπώ τους οπαδούς του…για λόγους που τους έχω αναλύσει 1.000 φορές.

Θα μπορούσα να σιωπήσω…. να κάνω την πάπια.

Ναι, άλλα έχω καθρέφτες στο σπίτι μου.

Στεναχωριέμαι όταν στεναχωριούνται… χαίρομαι όταν χαίρονται… τους υποστηρίζω στα δύσκολα.

Αυτό είναι αγάπη.

4. Η μπάλα στο Κούδα στο κέντρο του γηπέδου . Την κολλάει στο δεξί… ξεχύνεται σαν ελάφι μπροστά…περνάει οποίον βρει… κάθετη μπαλιά στον Παρίδη που έρχεται σαν βέλος… ανάποδα φάλτσα στο άλλο "Γ"… Τι είναι αυτό;

Τίποτα.. θα σας πω μιαν άλλη φορά.

Καλό βράδυ.
πηγή:sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου