Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

H Θεσσαλονικιά hairstylist με τα δεκάδες τατουάζ που ασχολείται με το μόντελινγκ (ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ)

Μια ξεχωριστή hairstylist της Θεσσαλονίκης, που όταν δεν είναι στο χώρο του κομμωτηρίου, κάνει φωτογραφήσεις, συμμετέχει σε video clip αλλά κυρίως… χτυπάει τατού!

H Bασιλίκη Πάσχου είναι 29 χρονών και ζει στη Θεσσαλονίκη. Είναι κομμώτρια και εργάζεται εδώ και 13 χρόνια σε ένα κομμωτήριο στο κέντρο της πόλης. Αγάπη της μεγάλη είναι τα τατουάζ, κάτι που άλλωστε δεν κρύβεται...

Από ποιο τατουάζ ξεκίνησαν όλα και που θα φτάσει…

Το πρώτο τατουάζ το χτύπησε, στα 18 της και ήταν ένα αστεράκι. Δεν υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος λόγος, απλά της άρεσε και ήθελε να το κάνει. «Ξεκίνησα να κάνω τατού μόλις ενηλικιώθηκα, όμως από έφηβη ήθελα να κάνω πολλά. Σταδιακά, συνέχιζα να κάνω ολοένα και περισσότερα. Έχω κάποια συμβολικά τατού και κάποια σχέδια που απλώς μου άρεσαν. Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα «old school» τατού και τα ιαπωνικά» αναφέρει η Βασιλίκη Πάσχου

Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος αριθμός να σας αναφέρουμε για τα τατουάζ που κοσμούν το σώμα της, αρκεί να σας αναφέρουμε πως και στα δυο της χέρια έχει «μανίκια» και αρκετά δεκάδες άλλα τατουάζ σε διάφορε μέρη. «Στα χέρια μου έχω μια γκέισα, μια βεντάλια, το σκυλί μου, γιαπωνέζικα σχέδια και άλλα. Στα πόδια και γενικά σε όλο μου το σώμα, έχω αρκετά, όπως την Άριελ, δυο άλογα ,το logo της Barbie, τη Hello kitty, το σήμα των Thundercats».

Όπως μας λέει η Βασιλική, έχει αρκετά τατουάζ να χτυπήσει ακόμα και αρκετό χώρο που θέλει να καλύψει. «Έχω μέλλον ακόμα στα πόδια μου… Θα κάνω αρκετά, αλλά δεν θα τα γεμίσω τελείως όπως τα χέρια».

Στην ερώτηση για την αντίδραση της, όταν σκέφτεται ότι θα έχει μια ζωή τα τατουάζ πάνω της, απαντά πως «δεν μπορώ να με φανταστώ χωρίς αυτά, όπως και χωρίς τις φακίδες μου. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου».

«Πονάω πάρα πολύ και τα κάνω σιγά-σιγά»

(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΥΜΠΑΝΙΔΗΣ)
Λένε, πως ο πόνος από την βελόνα που χτυπάει το μελάνι στο δέρμα, εθίζει τους ανθρώπους, για αυτό δεν σταματάει ποτέ κανείς στο ένα τατουάζ. Ωστόσο, η Βασιλική, υποστηρίζει πως πονάει πάρα πολύ που για αυτό το λόγο σε μερικά σημεία κάνει σιγά-σιγά τα τατουάζ.

«Ακόμα δεν έχω ολοκληρώσει όλα μου τα τατού, γιατί σε κάποια σημεία πονάω πάρα πολύ και τα κάνω σιγά-σιγά. Μου παίρνει περισσότερο χρόνο να τα κάνω, λόγω πόνου. Κάποιος άλλος θα τα έκανε πιο γρήγορα από μένα» αναφέρει.

Οι αλλαγές στα μαλλιά και τα σχόλια για τα τατουάζ

(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ)
Εκτός από τα τατουάζ, ακόμα δυο χαρακτηριστικά της Βασιλικής είναι πως δηλώνει χορτοφάγος και «παίζει» αρκετά με τα μαλλιά της. Έχει βάψει τα μαλλιά της ξανθά, μαύρα, κόκκινα, μωβ, ακόμα και στην απόχρωση του λεγόμενου «γοργονέ». Ωστόσο, ούτε τα μαλλιά, ούτε τα τατουάζ δεν αποτέλεσαν ποτέ πρόβλημα στην δουλειά της. 

«Τα μαλλιά μου τα αλλάζω συχνά, λόγω της εργασίας μου. Το επάγγελμα μου είναι καλλιτεχνικό, πράγμα που δεν με περιορίζει. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν λειτουργήσει ως εμπόδιο τα τατουάζ μου, γιατί δουλεύω 13 χρόνια στο ίδιο κομμωτήριο, οπότε δεν έχω βγει στην αγορά για να δω αν θα υπάρχει πρόβλημα».


Όσο για τα σχόλια, θετικά ή αρνητικά, πιστεύει πως ο καθένας μπορεί να έχει την δική του άποψη. «Τα σχόλια που εισπράττω για την εικόνα μου ποικίλουν. Όλα είναι καλοδεχούμενα, δεν στέκομαι ούτε στα αρνητικά, ούτε στα θετικά. Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του και διαφορετική οπτική από εμένα». 

Οι φωτογραφήσεις και η συμμετοχή της σε video clip 

Έκτος από την ενασχόληση της με την κομμωτική, η Βασιλική Πάσχου, ασχολείται και με το μόντελινγκ, κάνοντας διάφορες φωτογραφήσεις. 

Φέτος, συμμετείχε για πρώτη φορά και σε βίντεο κλιπ και όπως δηλώνει, ήταν κάτι που της άρεσε πολύ. Το τραγούδι λέγεται «Virgin Queen» και είναι των Leftover Bullets. Πρόκειται για ένα ροκ τραγούδι, που θα μπορούσες να πεις πως ταιριάζει στην εικόνα της Βασιλικής. Όμως η 29χρονη, μας ξαφνιάζει και μας λέει πως «ακούω όλα τα είδη μουσικής, όχι μόνο ροκ. Ακούω τα πάντα, αρκεί να μου αρέσει το τραγούδι».
Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου