Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Δεν θα είναι υποψήφιος στις εκλογές ο Γιάννης Ιωαννίδης- Η ανακοίνωσή του

Ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιάννης Ιωαννίδης, έκανε την ακόλουθη ανακοίνωση.

Θεσσαλονίκη, 5 Ιανουαρίου 2015

Με απόλυτο αίσθημα ευθύνης και συνέπειας προς όλους όσους με επέλεξαν να τους εκπροσωπήσω στην ελληνική Βουλή, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος του κόμματος μου στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές.

Μπήκα στην πολιτική πριν έντεκα περίπου χρόνια μετά από μια απολύτως επιτυχή επαγγελματική καριέρα, θεωρώντας όταν μου ζητήθηκε ότι θα μπορούσα να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στην κοινή προσπάθεια για το καλό της πατρίδας, μακριά από κάθε σκοπιμότητα.

Πιστεύω ότι όλα αυτά τα χρόνια τόσο σαν βουλευτής όσο και σαν Υφυπουργός Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε δυο βουλευτικές θητείες, άσκησα έντιμη και χρηστή διοίκηση, ιδίως όσον αφορά στη διαχείριση δημόσιου χρήματος, εμμένοντας ακλόνητα στις ιδέες μου και τα πολιτικά μου πιστεύω μέχρι το τέλος.

Γι΄αυτό το λόγο θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω κατ΄ αρχήν τους δύο άξιους πρωθυπουργούς, τον Κώστα Καραμανλή και τον Αντώνη Σαμαρά που με τίμησαν όχι μόνο για να με συμπεριλάβουν στις λίστες των υποψηφίων βουλευτών της παράταξης μου αλλά και διότι μου εμπιστεύτηκαν την τιμητική για εμένα θέση του Υφυπουργού Αθλητισμού.

Θέλω να ευχαριστήσω επίσης και όλους τους χιλιάδες ανώνυμους πολίτες της πόλης μου της Θεσσαλονίκης, που σε όλες τις διεξαχθείσες μέχρι σήμερα εκλογές, βουλευτικές και μη, με τίμησαν με τη ψήφο τους.

Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι εγώ θα παραμείνω στη διάθεση της Νέας Δημοκρατίας, θα συνεχίσω να μάχομαι για τα ιδανικά μου μέσα στους κόλπους της παράταξης και θα είμαι φίλος και κοντά σε κάθε πρόβλημα, όπως και πρώτα και ακόμη περισσότερο.

Βεβαίως, δε θα παραλείψω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους, μέλη του πολιτικού μου γραφείου και μη, που εργάσθηκαν δίπλα μου και για λογαριασμό μου, ώστε να φέρουμε μαζί το καλύτερο κάθε φορά αποτέλεσμα για εμένα και για το κόμμα μου, τη Νέα Δημοκρατία.

Τέλος, θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω δημόσια, τη γυναίκα μου και την κόρη μου, που κάθε μια με το δικό της τρόπο με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, κυρίως με την υπομονή τους στις συνεχείς και επανειλημμένες απουσίες μου από κοντά τους.

Θα ήθελα τελειώνοντας να κάνω και μια ευχή. Η επόμενη μέρα των εκλογών, να βρει όλους τους Έλληνες ενωμένους, για να μπορέσουμε σαν μια ομάδα πλέον, να επιτύχουμε τους στόχους μας σαν λαός.

Με τιμή,

Γιάννης Ιωαννίδης 
Πηγή: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου